A koncertek:

2024. március 23. szombat, Budapest, BARhole (1074 Bp., Dohány utca 7.) TIMUR LENK // Johnny Tea And The Noisy Boys ~ Barhole

A hírlevél, ha kő, ha nem és emil » A vendégkönyv » A TL a Fácsén » Timur Lenk-póló kapható »
Koncertügyi manager: dr. prof. alk. Selyebi Péter, selyebi(pont)peter(kukac)gmail(pont)com, +36 70 560 4540

« vissza

ALKOHOLÓGIA 7.

   Huszár Attila (ATA) üdvözli a TLRC-t, miszerint:

   "Hosszú évekig azzal a tudattal hánykolódtam a világban, hogy az alkoholos befolyásoltság alatt, általam elkövetett szörnyűségek és a másnaposság kizárólag az elfogyasztott alkohol mennyiségétől függ. Erre kezembe kerül az ALKOHOLÓGIA című gyöngyszem, és belémhasít a felismerés: a hiba nem bennem van, én az áldozat vagyok.
Azonnali kísérletezésbe -köznapi értelemben vedelésbe- kezdtem, hogy bizonyítsam az ALKOHOLÓGIA által már lefülelt gonosztevők fellelhetőségét nálunk is. Há' bazzeg, itt vannak..!!!
   Mérget kevernek, pumpálnak, átrendezik a környéket, és körhintát dugnak az ágyam alá. Igyekeztem nyitva tartani a szememet, ami ilyen körülmények között ugyebár férfimunka, és próbáltam felfedezni néhány, eddig meg jól álcázott figurát. Vannak meg páran, és az az érzésem, hogy ha lebukik egy, mindig lép egy másik sunyi dög a helyébe.
Kutatásaim eredménye három újabb gazember felfedése. Mivel egy kísérletet legalább három alkalommal kell bizonyítani ahhoz, hogy hitelt érdemlőnek minősítsék az eredményt, én egy péntek-szombat-vasárnap mesterhármassal próbálkoztam, remélem eredményesen."

A Szarfestő

   Szinte kizárólag másnap, otthon támad. A WC-deszka mögött meglapulva várja ki azt a pillanatot, amikor törlés után felállva néhány másodpercig az öltözködéssel bíbelődsz. Ekkor előugrik, és a másnaposan, fejgörcsök közepette megszült - legtöbb esetben kapanyélre emlékeztető- kuládat átfesti koromfeketére. Aljassága abban rejlik, hogy rendkívül lassan száradó, vízlepergető festékkel dolgozik, ami megmagyarázza azt, hogy a többszöri WC-lehúzás ellenére miért is marad kula-bá egy része a kagylóban. Kaján vigyorral nézi, ahogy szentségelve cucálod a szarodat.

Az Ajtónyitogató

   Általaban hajnalban szegődik melléd a ház előtt. Előzékenységre hivatkozva megpróbálja kinyitni neked az ajtót, de képes akár órákig is elpiszmogni a zárral. Mindig csörög a kulccsal. Amikor aztán összefagyva végre belépnél a lakásba, pofátlanul elgáncsol, és a történtekért a küszöböt okolja. Minél alacsonyabb a külső hőmérséklet, annál valószínűbb, hogy nyitva hagyja az ajtót. Ha rokonoknál, vagy barátoknál vagy elszállásolva, szinte biztos, hogy rossz szobába próbál betuszkolni. Hányásgyanús ébredés esetében képes átrakni a "WC" feliratot a spájzajtóra. Reggelre eltűnik és csak a tárva-nyitva maradt kapu-, hűtőszekrény-, bejárati- és egyéb ajtó tanúsítja, hogy este nálatok járt.

A Dalfakasztó

   A többi gazemberhez hasonlóan ő is az ártatlan áldozatok nyilvános lejáratásán fáradozik. Leggyakrabban a Gépszíjszerelő Szaki után jön, és pillanatok alatt képes elhitetni egy egész asztaltársasággal, hogy mindegyikük Pavarotti egyenes ági leszármazottja. Eddig fel nem tárt trükkel oldja meg, hogy a fennhangon, artikulálatlanul hőzöngő társaság fülében mint örömóda visszhangozzék amúgy szánalomra méltó vinnyogásuk.
    Egyéniben is támad, ilyenkor a delikvens - aki általában egy kivénhedt alkoholista a sarokban - a saját szórakoztatására hol dúdolva, hol üvöltve, fröcsögő nyállal bugyborékolja a mocsokba lerántott slágereket. Esküvőkön gyakran társul a Mássalhangzótolvajjal , aki az amúgy is gyenge dalszöveg-ismeretet a minimális érthetőség határa alá képes zülleszteni.

   TLRC-megjegyzések:
- A kísérleteket nem bizonyítják (az a tétel), hanem sikeresen megismétlik, de ez most nem fontos és betudjuk a kutatások utóhatásának, azaz a részleges agyszippantásnak.
- Fejlődik ez a szartéma, fejlődik.Mindazonáltal a Szarfestő tevékenysége némi hasonlóságot mutat a Pumpás Nőjének tetteivel. El kellene dönteni, hogy
1.) dolgoznak-e együtt, mert ha nem, lehet, hogy ugyanannak az embernek különböző módszerű bűncselekményeiről van-e szó. (vö. Esthajnalcsillag)
2.) fontos-e egyáltalán ez a szarozás.
- Ezt át kellene gondolni. A Kis Csapat tagjai igen ritkán vetetik észre magukat ilyen nyilvánvalóan lebukásveszélyes dologgal, mint pl. a kulcscsomó elkérése. Meglátásunk szerint az Ajtónyitogató nem próbálkozik a kulccsal, csupán átrendezi a kulcsok recéit, időnként pedig a zárbetéten is fordít, hogy az fejjel lefelé álljon. Ezután az ember mindig a rossz kulccsal próbálkozik, csak hosszú próbálgatás után jön rá, melyik is az igazi kulcs. És nem a páciens "hagyja nyitva az ajtót", hanem -miután az áldozat mindent rendesen becsukott- az Ajtónyitogató tevőlegesen kinyitja.
- Egyrészt javasolnánk a "Karmester" elnevezést, másrészt kikérjük magunknak, hogy sarokban ülő kivénhedt alkoholisták lennénk!
----------
   Tisztelt TLRC!
- A kísérletekkel kapcsolatban igazatok van, nem bizonyítani, hanem megismételni kell őket. Én azóta is ismételek.....kemény dolog ez a kutatás!!!
-
Szerintem a Pumpás Nője és a Szarfestő - tevékenységi körük hasonlósága végett - simán dolgozhatnak együtt. De mit szól ehhez a Pumpás...??
-
A Karmester elnevezés ellen semmi kifogásom. A kivénhedtért pedig bocs...........az alkoholista az nem sértő, ugye??


   Takács Roland cefrológiai szakértő:

   "Rövid & tömör leszek, levelem nagy részében az általam azonosított bűnelkövetők bemutatására szorítkozom. Egyben megragadnám az alkalmat, hogy üdvözöljelek Benneteket, és más kutató kollégákat, egyben sok sikert kívánjak a folytatáshoz.
Lássuk a homályból előbukkant bandatagokat:"

A Manikűrös

   Heveny italozással töltött esték/éjszakák másnapjára virradva gyakran konstatáljuk, hogy körmünk alá a koszba annyi krumplit vethetnénk, ami simán előzné a Kettes Számú Rákóczi Ferenc MgTSZ éves hozamát. Ez nem azért van így, mert az áldozat kézen akart állni a betonon, vagy négykézláb próbált az árokból visszakecmeregni a bekötőútra. Ez azért van, mert áldozatul esett a Manikűrös nek. Az italozással eltöltött órakkal exponenciálisan nő a köröm alatt másnap lelt kosz mennyisége. Az ok nyilvánvaló: a Manikűrös sokkal nagyobb gyakorisággal támad meg erősen ittas egyedeket. (Aki nem veszi észre, hogy a hátán tölgyfát hasítanak, a köröm alatti területre is igen kevéssé érzékeny.)
    Áldozata mellé szökken, előveszi a virágföldből, zsírral kevert porból, döglött állatokból, ipari hulladékból álló készletét, és munkához lát. Különböző applikációs eszközeivel teletömi a körmök alját, majd sietve összecsomagol, és távozik. Az est folyamán gyakran visszatér, csak hogy tovább folytassa áldatlan munkáját. A kosz meg csak vastagszik, feketedik...

Az Őrült Koreográfus

   Ő akkor lép a színre, amikor az italozó(k) 10+ sör elfogyasztása után önlábán (önlábukon) próbál(nak) meg hosszabb távot megtenni az utcán. Szuggesztív hangján folyamatosan utasításokat ad az egyenesen menni szándékozó(k)nak, aki(k) furcsa, grotesz mozdulatokat tesznek, faltól falig tántorognak. Laikusok erre az "úgy megy, mint az ökörhúgy" kifejezést használják, pedig a kacskaringós nyomvonal, és a "tánclépések" egy őrült elme neki kizárólag neki tetsző kreálmánya.
   Néha az áldozat(ok) a kaotikus parancsoknak köszönhetően oltári nagyot burkol(nak). Ekkor segít a Párnás Őrangyal , aki kifejezetten utálja a Koreográfust , mert gyakran kell túlóráznia miatta. Mint a zárójeles utalásokból kiderült, nem csak egyéneket, hanem csoportokat is befolyása alá von. Ezen szórakozik leginkább a gaz Koreográfus .

TLRC-megjegyzés:
- A Manikűrös nem tűnik veszélyesnek, de hát ugye a mellékszálakat is fel kell göngyölíteni, különben disznóparajként fejlődik ki a banda a szabadlábon hagyott -egyébként gyenge kvalitású- tagokból.
- Meggondolandó, hogy a Koreográfus és a Boogie-Man -lévén tevékenységük ugyancsak hasonló- nem egy ember-e. Felkérnénk tisztelt kollégánkat, hogy végezzen minél több kísérletet ennek kiderítésére.

----------
A Manikűrös valóban nem túl markáns tagja a bűnszövetkezetnek, de áldásos tevékenységével kellemetlen perceket tud szerezni egy másnapi vizsgán, munkahelyi megbeszélésen, vagy még aznap valamiféle intim helyzetben.
További kutatásokat végeztem a témában, és a következő ismérvekre bukkantam, amely alapján bizonyíthatjuk, hogy két külön elkövetőről van szó:
- A Boogie Man mindig zenés-táncos szórakozóhelyeken támadja meg áldozatait, míg az Őrült Koreográfus inkább az utcán, lépcsőházakban, aluljárókban szedi áldozatait.
- Ehhez kapcsolódik, hogy a Boogie Man csak akkor lép színre, ha zene szól, míg a Koreográfusra ennek az ellenkezője a jellemző. Bár a "tánclépéseket" néha kíséri üvöltésekkel vegyített dalcsokor, amit az áldozatok szolgáltatnak a Dalfakasztó (Karmester?) elégedett mosolyától kísérve.
- A Boogie Man-effekt inkább rángatózásra, esetenként ritmikus hullámzó mozgásra emlékeztet, míg a Koreográfus hatása a konzervatívabb egyet jobbra - kettőt hátra, ill. a gyors-gyors-lassú stílusról ismerhető fel.
Takács Roland

« vissza